Handbol

El Barça lliga Petar Cikusa fins al 2029

El Barça d’hand­bol ha tan­cat la con­tinuïtat d’una de les seves per­les, Petar Cikusa. El jove cen­tral de Bor­dils, de 19 anys, renova el seu con­tracte amb el club blau­grana fins al juny del 2029.

Petar Cikusa tenia con­tracte fins al 2027, amb la qual cosa l’amplia per dues tem­po­ra­des més. El bor­di­lenc va irrom­pre amb força al pri­mer equip la tem­po­rada pas­sada i s’hi ha con­so­li­dat. Acu­mula 29 par­tits en la Cham­pi­ons (52 gols) i 48 en la lliga (103 gols).

“Soc molt jove i encara tinc molt temps per davant, però ja reno­var amb el Barça, el millor club del món, per mi és un somni. Ho ha estat des de petit, però reno­var dues vega­des en un any és el millor que m’ha pas­sat en la vida”, asse­gura el juga­dor en decla­ra­ci­ons als mit­jans del club. “Con­ti­nuo sent un nen, el més jove de l’equip, però dins la pista haig de ser jo mateix. Amb els com­panys que tinc i el cos tècnic, que m’aju­den cada dia, haig de seguir anant al 100% i dei­xar-m’hi la pell”, admet.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)