Més esport

CICLISME

Copa Gironina, demà a Amer

El circuit Copa Gironina s'aturarà aquesta setmana a Amer, en la seva cinquena prova. El control de la classificació general és del ciclista de Bicis Esteve Oriol Colomé, que ha guanyat les dues últimes curses, la de Maçanet de Cabrenys i la de Castell d'Aro. Els Bicis Esteve, amb sis corredors en les set primeres posicions, és el dominador absolut en l'apartat d'equips.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció