Atletisme

ATLETISME

CAMPIONAT ESTATAL PROMESA

Dues medalles i un tercer lloc

Del Rio, en heptatló i Guerrero, en 800 m, campiones; Mechaal, tercer, sense medalla, en els 1.500 m

Tamara del Rio (AA Catalunya) i Esther Guerrero (FC Barcelona) van tornar dels campionats estatals promesa d'Andújar amb la medalla d'or de les seves proves. El palamosí Adel Mechaal, per la seva banda, va ocupar la tercera posició en la final dels 1.500 metres. En aquest cas, es va quedar sense medalla, ja que continua pendent de la nacionalització. La banyolina Esther Guerrero ja està molt acostumada a guanyar en els 800 metres, distància en la qual és la clara dominadora en els darrers anys. Guerrero va arribar sense la marca mínima per participar en l'europeu i, com ella ja preveia, la cursa va ser més lenta del que li convenia i, tot i que va vèncer, no va obtenir la mínima. Finalment, l'or li va arribar amb un temps de 2:10.52.

L'atleta de Mont-ras Tamara del Rio (AA Catalunya) va completar un concurs excel·lent en l'heptatló i va guanyar també una medalla d'or, amb un total de 5.042 punts. Del Rio va obtenir les millors marques de les participants en la llargada (5m58) i en la javelina (36m01) i va fer les segones millors marques en la resta de les proves: 14.83, en els 100 m tanques; 1m61, en el concurs d'alçada; 10m49, en el de pes; 26.02, en el 200 metres i 2:24.79, en els 800 metres.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció