Atletisme

Eduard Viles i Èlia Pascual, en la final.

El velocista de l'Igualada es va guanyar l'accés a la final de 100 m de l'europeu sub-23 amb la cinquena millor marca (10.53) i la seva companya de club en la de javelina, amb registre personal (51,32). La resta de catalans que van intervenir ahir a Ostrava van quedar eliminats: Manel Concepción en perxa (nuls), José Javier Ortega en pes (16,07), Xavier Carrión en 400 m tanques (51.97), Francisco Roldán en 800 m (1:51.25) i Marc Orozco en 400 m (47.54).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció