Ciclisme

CICLOCRÒS.

Les Franqueses del Vallès obren la copa Catalana de ciclocròs

La primera prova de la copa Catalana va aplegar 125 participants entre les diferents categories, si bé el plat fort va ser la d'elit, sub-23 i màster 30, que va tenir en Tomàs Misser el guanyador davant de Francesc Xavier Carnicer i Arnau Rota. Mario Sirva es va superar Borja Albarez en sub-23 i Pere Amado va guanyar el màster 30 i va ser tercer en la general. Judit Sánchez va guanyar en noies davant Elisabet Escursell i Blanca Valles, segona i tercera. El parc ciclista de Sant Joan Despí acull diumenge la segona prova de la copa Catalana.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció