Més esport

La Molina rep les finals de la copa del món de cros

Surf de neu. Es disputa avui i demà a la zona dels Alabaus, on el 2011 es va fer el campionat del món de l'especialitat

La Molina és avui i demà l'esce­nari de les finals de la copa del món de surf de neu en la moda­li­tat de cros. La com­pe­tició es dis­pu­tarà a la zona dels Ala­baus, sobre un traçat molt simi­lar al que es va dis­se­nyar en ocasió del mun­dial de surf de neu que el 2011 es va fer a l'estació cata­lana. Avui tin­dran lloc les ses­si­ons de qua­li­fi­cació: Entre les 10.45 h i les 12.20 h, les mas­cu­li­nes, i entre les 13.30 h i les 14.40 h, les feme­ni­nes. Les finals tin­dran lloc demà de les 11.30 h a les 12.40 h.

Per la seva banda, a Grand­va­lira, al sec­tor de Sol­deu, con­ti­nuen les finals de la copa d'Europa d'esquí alpí. Ahir es van dis­pu­tar les pro­ves de super­ge­gant, amb victòria per a l'austríaca Ramona Sie­ben­ho­fer (1:35.15) en cate­go­ria feme­nina i per al noruec Alek­san­der Aamodt Kilde (1:33.17) en mas­cu­lina.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.