Atletisme

Barrachina i Rodríguez, a Lisboa.

Les catalanes Gema Barrachina i Lídia Rodríguez, campiones de les dues últimes edicions, figuren entre les candidates a les places d'honor del campionat estatal de 10.000 m, que es disputa avui a Lisboa conjuntament amb el trofeu ibèric. Més enllà de la pugna per la victòria,
les dues fondistes del Santutxu intentaran millorar els seus registres personals i, si més no, acreditar la mínima per a l'europeu de Zuric (33:10.00). X.A.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció