Tennis

Robredo claudica contra Giraldo.

El debut del català Tommy Robredo (2) en l'obert de Houston va ser prou dolent i es va acomiadar contra el colombià Santiago Giraldo per 6-3 i 6-4, el número 84è de l'ATP va ser superior al 14è i es va imposar en tan sols una hora i 19 minuts. El gran dèficit de l'olotí va ser que mai no va trencar el servei del rival (0/4) i que va cedir dos cops el seu (2/4). En la primera jornada va perdre John Isner (1) i ara queda de cap de cartell Nicolás Almagro, que se'n va sortir contra el nord-americà Michael Russell per 6-2 i 6-3. l'Esportiu

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció