Tennis

Montañés es queda sense final a Niça.

Albert Montañés no podrà defensar el títol que va conquerir l'any passat a Niça en no poder classificar-se per a la final. El tennista rapitenc va perdre de manera clara contra el segon favorit, el letó Ernest Gulbis, per 6-0 i 6-3 en una hora i deu minuts. Montañés no va ser encertat en el seu servei i el va cedir cinc vegades, mentre que només va trencar el del seu rival en una ocasió.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció