Ciclisme

OPINIÓ

Els elements

Primera etapa passada per aigua, l'endemà d'un pròleg de Roses a Cadaqués amb pas pel Cap de Creus. Els elements marquen l'inici de la Transpyr, versió road, en el meu cas. No és fàcil dormir abans de la primera etapa. I menys si surts del brífing a les 12 i vas al matalàs amb la sensació que la pugna mestral-tramuntana s'endurà el sostre del pavelló. I l'etapa? Molt vent a la primera meitat, especialment agradable amb rodes de perfil. Quatre gotes, fortes, passat el primer avituallament i descarregada forta, pedra inclosa, a la crono de la Vall del Bac. 20 quilòmetres, amb 120 a les cames, i a negociar unes rampes del 17% xop com una sopa. Sobreviure als elements.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció