Voleibol

El Vall d'Hebron es planteja renunciar.

El Vall d'Hebron, conjunt que aquesta temporada ha jugat en la superlliga femenina de voleibol i ha obtingut la permanència, es planteja renunciar a la màxima categoria. El club català podria tornar a jugar competicions territorials després de 10 anys en competicions estatals i cediria els seus drets al Club Voleibol Miranda. Amb el descens del Sant Cugat i la probable renúncia del Vall d'Hebron, doncs, la categoria quedarà amb només un representant català, el CVB Barça. La superlliga femenina, si no hi ha res de nou, la formaran 12 equips. L'UCAM Múrcia ocuparà la plaça del Torrelavega, que ja ha renunciat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció