Més esport

El basc Lucas Eguibar, campió a la Molina

Surf de neu. Va guanyar la general de cros de la copa del món després de l'última prova

El basc Lucas Eguibar va guanyar ahir el títol de la copa del món de surf de neu, en l'especialitat de cros, malgrat que només va poder ser novè en les finals disputades a la Molina. La victòria de la prova catalana, que l'any passat ja va cloure la competició, va ser per al canadenc Christopher Robanske. En el podi el van acompanyar el nord-americà Alex Deibold i l'australià Alex Pullin. La victòria femenina va ser per a la francesa Charlotte Bankes. El segon lloc va ser per a la seva compatriota Nelly Moenne Loccoz i el tercer, per a la nord-americana Lindsey Jacobellis.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció