Handbol

Mor l'exjugador i tècnic d'handbol José Luis Justo.

Vivia a Vilobí d'Onyar i va morir dimarts als 50 anys. Justo va ser jugador, concretament extrem dret, del Granollers entre el 1982 i el 1984, i també va formar part del GEiEG, entre altres clubs. Com a tècnic va dirigir el Bordils, el Banyoles, el Sarrià, club del qual també en va ser jugador, i el Montgrí. També va fer una gran tasca en la base del Maristes. Les exèquies seran avui a les tres de la tarda al tanatori de Girona.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció