Més esport

Suspensió de les curses de l'UT Emmona.

L'organització de la prova va suspendre les curses de l'edició del 2015 de l'Emmona Ultra Trail, a causa de les tempestes que afectaven el Ripollès. S'estaven disputant la Gran Ultra (172 quilòmetres), l'Ultra Trail (123) i la Trail (66) quan des del compte de Twitter oficial de la prova es va anunciar que havien intentat mantenir la prova però que el risc era massa alt i que les baixes temperatures ja havien provocat les primeres hipotèrmies. Abans que es fes de nit es va iniciar el procés d'evacuació de tots els corredors, uns 700 entres les tres curses.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció