Ciclisme

Lozano i Galícia, a la Vall de Boí.

La copa catalana de BTT es va estrenar ahir a la Vall de Boí. En la cursa de ral·li, disputada a Barruera, el professional David Lozano (Nordisk) va deixar enrere Ever Alejandro Gómez i el finlandès Jukka Vastaranta. En la categoria femenina, Clàudia Galícia va batre Anna Villar per només deu segons. En la contrarellotge de dissabte els vencedors havien estat Gómez i Villar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció