Ciclisme

BTT a dojo aquest cap de setmana.

El CC Sport Ter organitza dissabte, a Bescanó, les 4 Hores de Resistència en BTT. Els participants hauran de fer tantes voltes com sigui possible a un circuit de 7 km. La prova començarà a les quatre de la tarda. Aquest dissabte també es farà el Repte del Ter de BTT, que sortirà de Setcases (7h) i tindrà un recorregut de 205 km que resseguirà la llera del riu Ter fins a l'Estartit. Diumenge tindrà lloc la Puja i Baixa de BTT a Agullana i Morellàs i les Illes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció