Ciclisme

Ismael Ventura revalida el títol

Ciclisme. Fornells de la Selva va proclamar els campions de Catalunya de BTT en totes les categories

Ismael Ventura (Primaflor Orbea) va guanyar el sisè campionat de Catalunya de BTT, el quart seguit, ahir a Fornells de la Selva i amb un marge de 3:24 sobre el segon –Francesc Guerra (Scott)– i de 4:40 sobre el tercer i el quart, Ever Gómez i Robert Bou (Tomàs Bellès). Més ampli va ser el marge d'Anna Villar (Tomàs Bellès), que va avantatjar de 4:36 Clàudia Galícia i de 7:53 Sandra Santanyes, segona i tercera. Les proves van començar a les 9.30 h, amb un total de 450 participants i en un circuit de 10 quilòmetres molt sinuós i sense grans desnivells però sí amb trencacames i endurit per la forta calor.

Jofre Cullell, incansable

El corredor de Santa Coloma de Farners va tornar a demostrar aquest cap de setmana la seva projecció, perquè dissabte va revalidar el títol de campió estatal cadet a Llorca i, l'endemà, el corredor de Megamo era proclamat campió de Catalunya de la categoria. Alex Martin i Dídac Carvalho el van acompanyar al podi i, en la resta de categories, els tres primers van ser: Roberto Bou, Mario Sinués i Gerard Àlvarez (sub-23); Josep Duran, Ivo Castella i Arnau Donate (júnior); Israel Núñez, Pablo Egeda i Albert Planas (màster 30); Francesc Carnicer, Pere Joan Roig i Santi Martínez (màster 40); Francisco Guerra, Pere Batllori i Francisco Martínez (màster 50); Roberto Baserba,Carlos Jordà i Miguel Pericas (màster 60); Chloé Passelande, Júlia Blanch i Judith Fores (sub-23 femení), i Magda Duran, Sara Gai i Blanca Vallès (júnior femení).

DOMINADORS

6
títols
de campió de Catalunya enllaça Ismael Ventura, els últims quatre de manera consecutiva.
2
títols
va guanyar Jofre Cullell aquest cap de setmana en categoria cadet: l'estatal i el català.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció