Tennis

Djokovic sotmet Nadal

Tennis. El serbi va obtenir la seva sisena corona amb 29 triomfs consecutius i cap derrota en l'obert de la Xina superant el balear amb molta claredat per un doble 6-2

El serbi Novak Djokovic (1) va allargar ahir el seu idil·li amb l'obert de la Xina i es va endur amb un triomf ràpid i contundent contra el balear Rafa Nadal (3) per 6-2 i 6-2 en una hora i 30 minuts la sisena corona a Pequín –el vuitè títol del curs 2015–, torneig en el qual ha guanyat els 29 partits que ha jugat.

Nole va ser superior en en el primer set, en què va aprofitar les seves oportunitats. Va materialitzar dues de les tres pilotes de break de què va disposar i això va marcar la gran diferència, ja que Nadal va cloure amb 0/2. Dos breaks en el tercer i el cinquè jocs del segon set (2/2) van eixamplar la distància entre tots dos (4-1). Nadal no havia ensumat cap pilota de trencament i la superioritat de Djokovic, que ja enfilava la recta final, era cada cop més evident.

A Tòquio, per un altre costat, el suís Stan Wawrinka (1) va desballestar en només 65 minuts les il·lusions de Benoit Paire per 6-2 i 6-4. No obstant
això, el francès (32è classificat de l'ATP) està fent un bon 2015, en què ha estrenat el seu caseller de títols.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció