Més esport

La Ryder retarda l'elecció de la seu

Golf. Es trasllada del 8 de desembre al final del mateix mes, segons va informar el portal www.elperiodigolf.com. L'anunci tindrà lloc a la mateixa ciutat de la candidatura guanyadora

L'elecció de la seu de la Ryder Cup per al 2022, a la qual aspira el PGA Catalunya de Caldes de Malavella, es retardarà del 8 de desembre al final del mateix mes, segons va publicar el periodista especialitzat en golf Guillermo Salmerón al portal www.elperiodigolf.com. Keith Pelley, el nou director executiu de l'European Tour, es vol implicar al màxim en el procés de selecció de la seu, i això hauria retardat la decisió. Segons el mateix mitjà, l'anunci no tindrà lloc a Wentworth, seu de l'European Tour, com s'havia previst inicialment, sinó a la ciutat de la candidatura guanyadora. L'organització de la Ryder Cup encara no ha fet oficial aquests canvis, tot i que ja els hauria comunicat a les candidatures. Pelley va ser dilluns i dimarts de la setmana passada al camp de Caldes per inspeccionar-ne les instal·lacions, durant la ronda de visites a les quatre candidatures que queden en joc de les nou que es van presentar fa dos anys.

La candidatura catalana partiria com a principal favorita, juntament amb l'alemanya, i seria l'única que hauria rebut la puntuació de vuit en els cinc criteris revisats per l'organització de la Ryder Cup. Un dels principals actius de la candidatura catalana és el recorregut del camp de Caldes, considerat el millor de l'Europa continental. A més, també compta amb un ampli suport institucional. Tant la Generalitat de Catalunya com el govern espanyol i els Ajuntaments de Girona, Caldes de Malavella i Barcelona hi donen suport. Finalment, la bona comunicació del camp, amb un aeroport i una estació del TAV al costat, i l'oferta hotelera de la zona reforcen la candidatura catalana.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció