Ral·lis

Ogier podria ser campió a Còrsega.

El pilot francès de Volkswagen hauria de vèncer la desena prova del mundial de ral·lis, i confiar que el seu company Andreas Mikkelsen no sigui vuitè per embutxacar-se el quart títol seguit en el WRC. El ral·li de Còrsega arrenca avui i es clourà diumenge. Té pocs trams –només deu–, però molt llargs, amb 391 km cronometrats (el ral·li Catalunya en té 19 i 320, respectivament).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció