Ral·lis

Ral·li de Sardenya

Solans té una gran oportunitat ‘a casa’

Motor. L’Alguer torna a ser la seu del ral·li de Sardenya, la setena prova del mundial

El ral·li de Sardenya té accent català. D’una banda, l’Alguer torna a ser-ne la seu, per quart any consecutiu; de l’altra, la setena prova del WRC és la segona puntuable per al mundial júnior, en què Nil Solans i el seu copilot, Miki Ibáñez, es juguen un volant oficial en WRC2 per al 2018. El pilot de Matadepera encapçala la general després de vèncer a Còrsega, i la peculiar estructura de premis del mundial júnior estipula que el líder després de dues proves tindrà garantits dos ral·lis amb un Ford Fiesta R5 de M-Sport l’any que ve. No ho tindrà fàcil, perquè el de Sardenya és un ral·li de terra molt dur que Solans no coneix, amb dinou trams (el primer, una superespecial de dos quilòmetres, aquesta tarda).

En el mundial absolut, l’atenció està focalitzada en l’estrena de l’expilot de VW Andreas Mikkelsen amb el tercer Citroën oficial. Ogier (Ford) és el líder de la general, al davant de Neuville (Hyundai) i Latvala (Toyota).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)