Fórmula 1

MOTOR

Es perfila el motor de F-1 del 2021.

La FIA ha anunciat els trets bàsics de les futures mecàniques de fórmula 1. Mantenint la base actual (V6 turbo híbrid d’1,6 litres), els motors pujaran més de voltes, s’eliminarà l’intricat motor elèctric associat al turbo (l’MGU-H) i es mantindrà el KERS, ara més potent. L’objectiu és reduir costos i atreure més marques. Els detalls definitius no es tancaran fins al final del 2018.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció