Motociclisme

Pedrosa brilla a Jerez

Motociclisme. El pilot de Castellar se sobreposa a la lesió i només Crutchlow el supera en els lliures del GP d’Espanya, mentre que Márquez cau

Honda té ben apamat el circuit de Jerez. Cal Crutchlow va ser el més ràpid en la primera jornada del GP d’Espanya amb la moto oficial de l’equip satèl·lit LCR, al davant de Dani Pedrosa, amb una de les dues RC213V d’HRC. Durant gran part de la segona sessió lliure el líder va ser Marc Márquez, amb l’altra moto de l’ala daurada, però el líder del mundial va anar per terra en la frenada de la recta del darrere quan faltaven menys de tres minuts. El cerverí va fer tota la sessió amb un sol joc de pneumàtics mitjans, treballant en el ritme de cursa, mentre que Crutchlow i Pedrosa van muntar el tou al darrere, i dur i mitjà al davant, respectivament. El pilot de Castellar va demostrar que s’ha refet prou bé de la lesió al braç dret que el va obligar a passar pel quiròfan fa quatre setmanes, i va cedir tot just 28 mil·lèsimes al pilot anglès de LCR.

A menys d’una dècima de les Honda van entrar Johann Zarco, amb rodes toves en la Yamaha Tech3, i Andrea Iannone (Suzuki), separats de només quatre mil·lèsimes. En canvi, les Yamaha oficials de Rossi i Viñales van cedir més de sis dècimes. L’empordanès i també Àlex Rins (Suzuki) s’hauran de guanyar un lloc a la Q2 en el tercer lliure d’aquest matí.

En Moto2, Àlex Márquez va superar folgadament Baldassarri i Bagnaia. En Moto3 es va produir el debut en el mundial com a pilot convidat del tortosí de 16 anys Jeremy Alcoba, amb la tercera Honda de l’equip Estrella Galicia.

MotoGP
1r C. Crutchlow (Honda) 1:38.614
2n D. Pedrosa (Honda) 1:38.642
3r J. Zarco (Yamaha) 1:38.705
4t A. Ianonne (Suzuki) 1:38.709
M. Márquez (Honda) 1:38.863
6è A. Dovizioso (Ducati) 1:39.068
7è J. Lorenzo (Ducati) 1:39.076
8è J. Miller (Ducati) 1:39.102
9è V. Rossi (Yamaha) 1:39.248
10è P. Espargaró (KTM) 1:39.311
11è D. Petrucci (Ducati) 1:39.429
12è M. Viñales (Yamaha) 1:39.514
13è K. Abraham (Ducati) 1:39.541
14è À. Rins (Suzuki) 1:39.575
15è S. Redding (Aprilia) 1:39.585
18è T. Rabat (Ducati) 1:39.888
19è A. Espargaró (Aprilia) 1:39.899
Moto2
1r À. Márquez (Kalex) 1:42.537
2n L. Baldassarri (Kalex) 1:42.831
3r F. Bagnaia (Kalex) 1:42.836
4t S. Lowes (KTM) 1:42.836
5è R. Fenati (Kalex) 1:42.965
6è B. Binder (KTM) 1:42.997
7è J. Mir (Kalex) 1:43.104
8è M. Pasini (Kalex) 1:43.108
9è M. Oliveira (KTM) 1:43.208
10è I. Lecuona (KTM) 1:43.242
12è X. Vierge (Kalex) 1:43.302
24è I. Viñales (Kalex) 1:43.871
Moto3
1r N. Antonelli (Honda) 1:46.630
2n J. Martín (Honda) 1:47.074
3r F. Di Giannantonio (Honda) 1:47.159
18è A. Arenas (KTM) 1:48.088
23è J. Alcoba (Honda) 1:48.487

El mercat s’escalfa

La confirmació del fitxatge de Johann Zarco per KTM a Jerez ha escalfat el mercat de pilots, en què ja fa temps que es mouen fils entre bastidors. A Ducati i Suzuki, ara com ara la prioritat és la renovació d’Andrea Dovizioso i Àlex Rins, respectivament. Si Jorge Lorenzo decidís no continuar a Borgo Panigale, anar a Hamamatsu podria ser una opció per a ell. Pel que fa a Honda, Marc Márquez ho té clar: “Dani [Pedrosa] i Dovi són els dos pilots més forts que estan lliures. Un dels dos pilots ha de ser el meu company, o si més no és el que m’agradaria”, va declarar a Movistar MotoGP.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)