Més motor

MOTOR

Ott Tänak contraataca a Austràlia.

Amb sis escratxs en deu trams, el pilot de Toyota va saltar del cinquè al primer lloc en la segona etapa de l’última prova del mundial de ral·lis. L’estonià avantatjava el seu company Latvala de 22 segons abans de l’etapa final, que s’haurà disputat la matinada passada. En la lluita pel títol, Sébastien Ogier (Ford) era sisè i Thierry Neuville (Hyundai), vuitè, posicions que coronarien el francès per sisè cop seguit encara que guanyés Tänak.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció