Més motor

MOTOR

Vergne revalida el títol de fórmula E.

Jean-Éric Vergne (DS) en va fer prou amb un setè lloc en la doble cita final de Nova York per vèncer en la cinquena edició del campionat de monoplaces elèctrics, el seu segon títol seguit. Sébastien Buemi (Nissan) va guanyar la primera cursa i en va ser el subcampió. Entre els equips, DS –Pedro de la Rosa n’és el director esportiu– va superar Audi. L’equip Mahindra, amb la seu esportiva a Montmeló, va ser sisè.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció