Més motor

Toyota, sense rival

Motor. Miquel Molina ha de plegar en la primera cursa del mundial de resistència per una topada entre el seu Ferrari GT i un prototip LMP-1

El mun­dial de resistència (WEC) 2019/2020 va començar amb una cursa de qua­tre hores a Sil­vers­tone, ahir, en què els pro­to­tips híbrids de Toyota –l’única marca ofi­cial en LMP-1, la cate­go­ria màxima– van acon­se­guir el doblet. En una cursa con­di­ci­o­nada pels xàfecs, Conway, Kobayashi i López van avan­tat­jar els seus com­panys Buemi, Naka­jima i Hart­ley d’1,9 segons. Bert­hon, Derani i Duval (Rebe­llion) van ser ter­cers, a una volta. En la cate­go­ria GTE Pro, Miquel Molina, lla­vors ter­cer, va haver de ple­gar en l’equa­dor de la cursa, quan Oli­ver Jar­vis, amb un Ginetta LMP-1, va mirar de doblar-lo en el revolt de Becketts, amb la pista molla, i el va treure de la pista. El Fer­rari 488 que el llo­re­tenc com­par­tia amb Davide Rigon va topar con­tra les bar­re­res. Porsche va fer el doblet en GTE Pro, amb Bruni i Lietz ven­ce­dors.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)