Motociclisme

Àlex Márquez falla en el primer assalt al títol de Moto2 i Marc guanya en MotoGP

Motor. El cerverí no té el dia, mai està en la lluita pels primers llocs del GP d’Austràlia i cedeix punts als seus rivals. Marc Márquez venç en MotoGP després d’una lluita amb Maverick Viñales, que cau en l’última volta

Àlex Márquez (Kalex) no acon­se­gueix el títol mun­dial de Moto2 en la pri­mera opor­tu­ni­tat en el GP d’Austràlia i la seva mala cursa li fa per­dre alguns punts res­pecte als seus màxims rivals. El cer­verí tindrà una nova opor­tu­ni­tat de ser campió en el pro­per GP de Malàisia. Àlex Màrquez en cap moment pot recu­pe­rar posi­ci­ons des de la seva posició de la gra­e­lla i fina­lit­zar la cursa en el vuitè lloc. Per davant el sud-àfrica Brad Bin­den (KTM) acon­se­gueix la victòria i el suïs Tho­mas Luthi (Kalex) acaba ter­cer, i els dos s’apro­pen en la gene­ral. El cer­verí con­ti­nua líder de Moto2 però ara només té 28 punts d’avan­tatge res­pecte el suís i 33 enfront el sud-africà.

Marc Márquez (Honda) torna a fer una demos­tració del seu con­trol de la cate­go­ria de MotoGP i gua­nya l’onzena cursa de la tem­po­rada. És manté a l’expec­ta­tiva per dar­rera de Mave­rick Viñales (Yamaha), que havia domi­nat el cap de set­mana, el passa en la dar­rera volta i pro­voca una errada de l’empor­danès quan aquest vol recu­pe­rar el pri­mer lloc i cau.

L’italià Lorenzo Dalla Porta (Honda) és el nou campió mun­dial de Moto3 gràcies a la seva victòria, a Phi­llip Island, la ter­cera de la tem­po­rada. El seu màxim rival pel títol, el valencià Arón Canet (KTM), cau en les pri­me­res vol­tes i li deixa el camí lliure. El gironí Albert Are­nas (KTM) com­pleta un bon cap de set­mana i puja al podi en la ter­cera posició.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.