Fórmula 1

Max Verstappen és el més ràpid i Carlos Sainz sortirà primer

Carlos Sainz (Ferrari) sortirà des de la posició preferent del GP de Bèlgica, el catorzè del mundial de fórmula 1 i el primer després del parèntesi estival. És la segona pole del madrileny, que fa el segon millor temps però que amb Max Verstappen (Red Bull) sancionat per canviar el motor sortirà demà en el lloc més bo. Sergio Pérez (Red Bull) sortirà segon i Fernando Alonso (Alpine) tercer. La topada de Charles Leclerc contra les tanques en la tercera sessió de lliures ha endarrerit la qualificació.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció