Fórmula 1

Àlex Palou provarà la nova publicitat digital de Mclaren que canvia amb el monoplaça en pista

El pilot català la portarà en el seu debut en els entrenaments lliures del GP dels Estats Units

Àlex Palou, que dis­pu­tarà els entre­na­ments lliu­res 1 del GP dels Estats Units amb McLa­ren, serà l’encar­re­gat d’estre­nar la revo­lu­ci­o­na­ria publi­ci­tat que l’escu­de­ria britànica pro­varà en aquest gran premi. Es tracta d’una publi­ci­tat digi­tal que va can­vi­ant i es mou men­tre els mono­pla­ces estan a la pista dis­pu­tant els entre­na­ments. Els patro­ci­na­dors ani­ran can­vi­ant en dues pan­ta­lles al vol­tant de la cabina dels pilots. McLa­ren i l’empresa britànica Seam­less Digi­tal van anun­ciar un acord plu­ri­a­nual perquè els seus mono­pla­ces por­tin aquesta publi­ci­tat digi­tal.

Per ara aquesta tec­no­lo­gia s’apli­carà en les ses­si­ons lliu­res del diven­dres el que queda de tem­po­rada i s’ini­ciarà en aquest gran premi a Aus­tin, i el pilot català el por­tarà en el seu debut en la Fórmula 1.

Louise McEwen, direc­tora exe­cu­tiva de marca y màrque­ting de McLa­ren Racing, ha expli­cat: “Poder rotar dife­rents mar­ques als nos­tres cot­xes és un canvi de joc en aquest espai i estem ansi­o­sos per veure l’impacte que això té a la indústria en gene­ral”. Mark Tur­ner, fun­da­dor i direc­tor exe­cu­tiu de Seam­less Digi­tal, con­si­dera que: “repre­senta el següent pas en el futur del màrque­ting dels esports del motor”. De moment es farà en els entre­na­ments, però es pot ampliar en un futur a les cur­ses i les mar­ques podran esco­llir si volen aparèixer a la sor­tida, en una atu­rada en el box, en l’última volta o al cre­uar la línia de meta del gran premi.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)