Dakar

Tercera victòria consecutiva i quarta d’aquesta edició de Sebastien Loeb

Nasser Al-Attiyah continua gestionant el seu avantatge i cedeix poc més de cinc minuts

Sebas­tien Loeb (BRX) ha acon­se­guit la seva ter­cera victòria de manera con­se­cu­tiva, i quarta d’aquesta edició del Dakar, en impo­sar-se en la curta desena etapa de 114 km d’espe­cial entre Haradh i Shay­bah. El francès ha sor­tit pri­mer per la seva victòria d’ahir i sem­pre s’ha man­tin­gut al davant, arri­bant a meta amb 3:04 d’avan­tatge sobre el suec Mat­tias Eks­trom (Audi). La ter­cera posició en l’etapa ha estat pel segon de la gene­ral, el bra­si­ler Lucas Moraes (Toyota), a 5:22.

Nas­ser Al-Attiyah (Toyota), líder de la gene­ral, ha sigut el quart a 5:45 en una altre etapa en la que ha sor­tit a ges­ti­o­nar el seu marge i no ha arris­cat gens. Només ha cedit uns segons res­pecta el segon clas­si­fi­cat Lucas Moraes que con­ti­nua a 1h21:34, i uns minuts enfront Sebas­tien Loeb que segueix ter­cer, ara a 1h37:23.

El copi­lot d’Igua­lada Armand Mon­leon i el polonès Jakub Przy­gonski (Mini) han aca­bat l’etapa sisens a 6:14-

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.