MotoGP

Marc Márquez decidirà el seu futur en les pròximes setmanes

S’ha mostrat decebut pel rendiment del nou prototip d’Honda en els tests de Misano

Després de set­ma­nes de rumors, Marc Márquez ha con­fir­mat que reve­larà el seu futur en el mun­dial de MotoGP a finals de mes, al vol­tant del Gran Premi de la Índia (24 de setem­bre) i el Japó (1 d’octu­bre). “No hi ha molt temps. Hi ha una data límit. Tinc tres plans, l’A, el B i el C. Tinc les idees molt clares i el que ha de pas­sar en cadas­cun d’ells”, ha asse­gu­rat el pilot de Rep­sol Honda després dels tests de Misano. En aquest sen­tit, el gran dels Márquez s’ha mos­trat dece­but amb el pri­mer pro­to­tip de la RC213V 2024 d’Honda. “L’estil de pilo­tatge és bas­tant dife­rent, però al final els pro­ble­mes són els matei­xos, així que hem de seguir tre­ba­llant. Per supo­sat, sem­pre s’espera més. Si aquesta és la base, si aquesta és la moto, ales­ho­res esta­rem lluny. Hem de tre­ba­llar i can­viar mol­tes coses”, ha etzi­bat. El vuit vega­des campió del món ha remar­cat la neces­si­tat de tenir argu­ments pal­pa­bles: “El temps va pas­sant i el que neces­si­tes no son pro­me­ses sinó fets.”

Mave­rick Viñales, segon en els tests

El millors temps dels tests de Misano han estat per a Luca Marini (Ducati), amb 1:30.602, seguit del rosinc Mave­rick Viñales (Apri­lia, 1:30.836) i el sud-africà Brad Bin­der (KTM, 1:31.154). Els altres cata­lans que han sor­tir a pista han estat: Àlex Márquez (Ducati), novè amb 1:31.337; Aleix Espar­garó (Apri­lia), onzè amb 1:31.381; i Marc Márquez (Honda); catorzè amb 1:31.575.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.