MotoGP

Viñales fa el tercer temps en l’entrenament del GP de Qatar

Martín i Bagnaia han fet temps semblants i estan separat només per set mil·lèsimes

Mave­rick Viñales (Apri­lia) ha fina­lit­zat l’entre­na­ment de MotoGP del GP de Qatar amb el ter­cer millor regis­tre d’1:52.936. El rosinc havia fet un gran temps que era un nou rècord del cir­cuit de Losail (1:52.652) en les últi­mes votes, però l’hi han anul·lat per una ban­dera groga. El millor temps ha estat doncs per Raúl Fernández (Apri­lia) amb 1:52.843, superant per 93 mil·lèsimes a Mave­rick Viñales. En la cin­quena posició ha fina­lit­zat el seu com­pany d’equip Aleix Espar­garó a dues dècimes del millor temps.

Els dos pilots que llui­ten pel títol mun­dial han aca­bat molts junts i només sepa­rats per set mil·lèsimes. Jorge Martín (Ducati), que ha tin­gut pro­ble­mes per posar a punt la moto, ha estat setè, men­tre que Fran­cesco Bag­naia (Ducati) ha aca­bat vuitè, a 0.352 i 0.359 res­pec­ti­va­ment del millor regis­tre del dia. Marc Márquez (Honda) ha estat desè i l’últim que ha pas­sat direc­ta­ment a la Q2 de demà, men­tre que Àlex Márquez (Ducati) ha fina­lit­zat dotzè i Pol Espar­garó (KTM), catorzè.

Fermín Alde­guer (Bos­cos­curo) ha sigut el més ràpid en Moto2 i ha batut el rècord abso­lut de la pista amb un regis­tre d’1:58.059. El murcià ha tret un dècima a Aron Canet (Kalex). Albert Are­nas (Kalex) ha aca­bat divuitè a més d’un segon i mig i Jeremy Alcoba (Kalex) ha sigut el 22è a gai­rebé dos segons.

En Moto3 el líder del mun­dial i que en aquest gran premi pot gua­nyar el títol, Jaume Masià (Honda), ha fet el millor temps amb 2:06.794 i ha superat per cinc dècimes Romano Fenati (Honda). Xavier Arti­gas (CFMoto) ha fet una gran sessió i ha fet el sisè temps a vuit dècimes del millor.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)