Dakar

El copilot Oriol Mena i Rokas Baciuska acaban quarts en el pròleg en cotxes

El sud-africà Lategan s’imposa en l’inici del Dakar amb un segon de marge sobre Ekström

El lituà Rokas Baciuska i el copi­lot de Canya­mars Oriol Mena (Toyota) han fina­lit­zat en la quarta posició del pròleg del Dakar 2025 que s’ha ini­ciat a Bisha (Aràbia Sau­dita). Rokas Baciuska i Oriol Mena han fet un temps de 15:49 en els 29 km de l’espe­cial i s’han que­dat a 21 segons del sud-africà Henk Late­gan (Toyota) que s’ha empor­tat la victòria amb 15:28. Ha superat per un segon al suec Mat­tias Ekström (Ford) que ha ocu­pat el segon lloc, men­tre que la ter­cera plaça ha estat pel qatarià Nas­ser Al.​Attiyah (Dacia) a 20 segons.

El bra­si­ler Lucas Moraes i el copi­lot igua­ladí Armand Monleón (Toyota) han aca­bat setens a 35 segons, men­tre que els cata­lans Nani Roma i Àlex Haro (Ford) han ocu­pat la vui­tena posició amb el mateix temps. Els gua­nya­dors de l’edició 2024 del Dakar, el madri­leny Car­los Sainz i el copi­lot de Ripo­llet Lucas Cruz (Ford) no han fet un bon inici i han aca­bat els 25s a 1:14. Els temps que s’han fet en el pròleg de 29 km no comp­ta­ran per la gene­ral dels cot­xes, però els deu pri­mer clas­si­fi­cats podran esco­llir la seva posició de sor­tida en la pri­mera etapa, que pot ser molt impor­tant si és te en compte que en la segona ja es dis­pu­ten les 48 h crono, on es poden començar a eli­mi­nar favo­rits.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.