MotoGP

Marc Márquez fa el segon temps en el test de Sepang i Martín pateix una greu caiguda

El campió mundial te una fractura a la mà dreta i algunes més en el peu esquere i serà operat

La pretemporada de MotoGP s’ha iniciat oficialment amb la primera jornada del test oficial de Sepang (Malàisia) en el que tots els equips pilots i els equips podran posar a punt les seves motos durant tres dies, fins divendres. En aquesta primera jornada Marc Márquez i la seva nova Ducati han marcat el segon millor temps amb 1:57.606 i s’han quedat a 51 mil·lèsimes del millor registre del dia que l’ha fet Fabio Quartararo (Yamaha) amb 1:57.555.

La noticia s’ha centrat en que Jorge Martín, el campió mundial, ha caigut dues vegades amb la seva nova Aprilia en les primeres voltes i haurà de ser operat. Pateix una fractura a la mà dreta i algunes fractures més al peu esquerre. Demà tornarà cap a casa i passarà per la sala d’operacions. En la segona caiguda el madrileny ha sortit volant i ha impactat amb molta força sobre l’asfalt, i l’han evacuat a l’hospital. També ha caigut Raúl Fernández (Aprilia) que s’ha fracturat un metacarpià de la mà esquerra i s’haurà d’operar.

Àlex Márquez (Ducati) ha finalitzat la jornada amb el tercer registre a 0.183 del francès. Maverick Viñales s’ha estrenat amb la KTM amb el tretzè lloc a gairebé un segon (0.997) del millor temps i Àlex Rins (Yamaha) ha acabat catorzè a poc més d’un segon (1.097).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)