MotoGP

Àlex Márquez i la seva Ducati són els més ràpids dels tres dies de test a Sepang

Àlex Márquez i la seva Ducati han finalitzat els tres dies de test oficial de Sepang (Malàisia) amb el millor temps. En els dos dies anteriors el cerverí va estar entre els tres millors i en aquesta última jornada ha fet el temps més ràpid dels tres dies amb 1:56.493. Àlex Márquez ha superat per només set mil·lèsimes Francesco Bagnaia (Ducati) que ha fet 1:56.500. Marc Márquez (Ducati) ha acabat la jornada amb el cinquè millor temps d’1:57.042, a mig segon del seu germà. Ha estat el pilot que ha fet més voltes amb un total de 70. La majoria de pilots han provat coses en les seves motos i han fet simulacres de curses a l’esprint rodant deu voltes com si fos la cursa.

Àlex Rins (Yamaha) ha acabat la jornada amb el desè temps a vuit dècimes i mitja del millor registre, mentre que Maverick Viñales (KTM) ha estat el setzè a un segon i tres dècimes, però també ha fet el seu millor registre dels tres dies.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)