MotoGP

Marc Márquez guanya l’esprint després de dominar de principi a fi

Àlex Márquez també acaba segon en el GP de l’Argentina

Marc Márquez (Ducati) ha sumat la seva segona victòria a l’esprint després de dominar de principi a fi la cursa de dissabte en el GP de l’Argentina. El cerverí ha sortit des de la posició preferent i no ha mirat enrere. En la primera volta s’ha intentat escapar, però el seu germà Àlex (Ducati) ha mantingut el ritme, s’ha situat al seu darrera i només en les últimes voltes ha cedit una mica de temps, arribant segon a gairebé un segon. Francesco Bagnaia (Ducati) no ha pogut lluitar amb els germans de Cervera i en les primeres voltes ja s’ha despenjat a més d’un segon i al final ha acabat tercera a tres segons. Àlex Rins (Yamaha) ha ocupat la 12a posició, mentre que Maverick Viñales (KTM) no ha pogut abandonar els darrers llocs i ha acabat en el 18è lloc.

En la qualificació de Moto2 Albert Arenas (Kalex) no ha estat fi i sortirà des de la 18a posició, mentre que Òscar Gutiérrez (Boscoscuro) no ha superat la Q1 i ocuparà el 28è lloc de la graella. En Moto3 Joel Esteban (KTM) ocuparà la desena posició en la sortida.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)