Més motor

Llambilles, territori Dakar

Motor. La participació de vuit persones del poble del Gironès en el ral·li més famós del món queda reflectida en un llibre de Josep Guardiola i Sandra Florenza i la projecció d’un documental

N’havien fet una pri­mera pre­sen­tació a la Casa de Cul­tura de Girona i ahir, coin­ci­dint amb Sant Jordi, la van fer en un poble de 728 habi­tants amb una història ben curi­osa. 8-París-Llam­bi­lles-Dakar és el títol del lli­bre de Josep Papi Guar­di­ola i San­dra Flo­renza, que pre­sen­ten les vuit per­so­nes del muni­cipi del Gironès –Pere Maimí, David Pigem, Oriol Vidal, Josep M. Fer­rer, Àlex Rabell, Àlex Rim­bau, Marc Blázquez i Josep M. Vidal– que han par­ti­ci­pat en el ral·li més famós del món. “Arti­cu­lem el lli­bre basant-nos en una entre­vista extensa als pro­ta­go­nis­tes. Entre ells, es pre­sen­ten, de l’un a l’altre, i vuit fir­mes con­vi­da­des fan per­fils de cadas­cun”, diu Guar­di­ola. “Expli­quem la vida dels daka­ri­ans de Llam­bi­lles, però també del Dakar i el seu pas per Àfrica, Amèrica i l’Aràbia Sau­dita-” No només s’hi pre­sen­tava el lli­bre, sinó que també s’hi va pro­jec­tar un docu­men­tal que tindrà con­tinuïtat, amb vista al pròxim Dakar, afe­gint-hi cares relle­vants com la d’Isi­dre Esteve, que escriu el per­fil de David Pigem, el seu mecànic. Els altres col·labo­ra­dors són Enric Conti, Damià Agui­lar, Sal­va­dor Servià, Xavier Foj, Toni Romero, Josep Casa­no­vas i Denis San­tos.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)