Més motor

MOTOR / RAID DELS EMIRATS ÀRABS

Marc Coma té l'estratègia clara a Abu Dhabi

El pilot d'Avià Marc Coma (KTM), últim vencedor del ral·li Dakar, sortirà avui en una de les últimes posicions en la primera etapa del Desert Challenge, primera prova puntuable per a la copa del món de raids. El català va acabar 66è ahir en el pròleg però sembla que ho té tot controlat: «Hem decidit que la millor estratègia era intentar estar entre els llocs més endarrerits. D'aquesta manera avui, quan comencem el recorregut pel desert, tindrem la pista marcada i més referències per recórrer les dunes.» El millor temps en el pròleg (1,5 quilòmetres) el va fer el pilot de Castelló de la Plana Joan Barreda (Beta). La carrera comença amb una etapa entre la ciutat d'Abu Dhabi i Qasr al Sarab.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció