Hirvonen sobreviu en una etapa reduïda a la meitat
Ral·lis. Les fortes pluges i la boira van obligar a suspendre el segon pas pels trams de la segona etapa del Ral·li de Portugal, nefasta per a Latvala i Solberg
Que Dani Sordo (Mini JCW) comencés la segona etapa del Ral·li de Portugal fent tres millors temps consecutius va quedar com una simple anècdota. El cantàbric s'havia reenganxat a la cursa a 12 minuts del líder després dels problemes elèctrics que l'havien afectat dijous. La notícia del dia va ser doble. Primer, el daltabaix dels dos pilots oficials de Ford. I després, la suspensió del segon pas pels tres trams, a causa de l'estat en què les fortes pluges havien deixat el terreny, a la boira i a la impossibilitat de respondre com cal en cas d'algun accident. I també pel desgavell que hi va haver entre els participants per poder sortir dels tres trams que es van fer. Mikko Hirvonen (Citroën DS3) va ser dels pocs que va sobreviure al caos i si avui les condicions permeten disputar la tercera etapa prendrà la sortida com a líder, amb més de mig minut d'avantatge respecte a un altre supervivent, el rus Evgeni Novikov (Ford Fiesta RS).
Tot just en el primer tram del dia, Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta RS) va sortir de la pista, va abandonar i Petter Solberg, el seu company d'equip, va heretar un lideratge que no li va durar ni fins al final de la cronometrada següent, també en sortir de la pista. Un doble cop que amb vista al campionat va afavorir Sébastien Loeb (Citroën DS3) que havia abandonat el dia abans. “Decebuts no seria exactament com ens sentim”, va dir Gerard Quinn, director de competició de Ford a Europa.
Publicat a
Notícies
Dissabte,4 maig 2024