Fórmula 1

L'exuberància de Maldonado té un valor afegit

Només cal veure la foto de dalt per fer-se la idea que la pri­mera fila de sor­tida va ser un premi a la com­ba­ti­vi­tat de Pas­tor Mal­do­nado al volant del Willi­ams. Després va arri­bar la notícia de la pena­lit­zació de Hamil­ton, que havia cele­brat la que hau­ria estat la seva ter­cera posició pre­fe­rent d'aquest any i la 150a de McLa­ren i Mal­do­nado i Willi­ams van obte­nir un valor afe­git al seu resul­tat. L'ante­rior pole d'un Willi­ams l'havia fet Nico Hülken­berg, l'any 2010 al Gran Premi del Bra­sil. La severa pena­lit­zació de Hamil­ton també va bene­fi­ciar Fer­nando Alonso, que de ben segur no s'hau­ria ima­gi­nat començar aquest gran premi sor­tint des de la pri­mera fila. La riva­li­tat entre Mal­do­nado i Alonso pot fer sal­tar espur­nes en la sor­tida i la fre­nada del pri­mer revolt. Pedro Martínez de la Rosa s'havia plan­te­jat com a objec­tiu rodar per sota dels 1:28 i ho va acon­se­guir en dues oca­si­ons. El català va comen­tar que, segons dades de tele­me­tria, la volta per­fecta al volant del seu HRT l'hau­ria fet en 1:27.4, només una dècima per sota del temps que el va situar en la penúltima posició de la gra­e­lla. De la Rosa vol acce­le­rar fort en la sor­tida de la cursa i retar­dar tant com sigui pos­si­ble que els més ràpids li aga­fin volta. Just rere seu sor­tirà Hamil­ton, el seu excom­pany de McLa­ren.

Només cal veure la foto de dalt per fer-se la idea que la pri­mera fila de sor­tida va ser un premi a la com­ba­ti­vi­tat de Pas­tor Mal­do­nado al volant del Willi­ams. Després va arri­bar la notícia de la pena­lit­zació de Hamil­ton, que havia cele­brat la que hau­ria estat la seva ter­cera posició pre­fe­rent d'aquest any i la 150a de McLa­ren i Mal­do­nado i Willi­ams van obte­nir un valor afe­git al seu resul­tat. L'ante­rior pole d'un Willi­ams l'havia fet Nico Hülken­berg, l'any 2010 al Gran Premi del Bra­sil. La severa pena­lit­zació de Hamil­ton també va bene­fi­ciar Fer­nando Alonso, que de ben segur no s'hau­ria ima­gi­nat començar aquest gran premi sor­tint des de la pri­mera fila. La riva­li­tat entre Mal­do­nado i Alonso pot fer sal­tar espur­nes en la sor­tida i la fre­nada del pri­mer revolt. Pedro Martínez de la Rosa s'havia plan­te­jat com a objec­tiu rodar per sota dels 1:28 i ho va acon­se­guir en dues oca­si­ons. El català va comen­tar que, segons dades de tele­me­tria, la volta per­fecta al volant del seu HRT l'hau­ria fet en 1:27.4, només una dècima per sota del temps que el va situar en la penúltima posició de la gra­e­lla. De la Rosa vol acce­le­rar fort en la sor­tida de la cursa i retar­dar tant com sigui pos­si­ble que els més ràpids li aga­fin volta. Just rere seu sor­tirà Hamil­ton, el seu excom­pany de McLa­ren.

Només cal veure la foto de dalt per fer-se la idea que la pri­mera fila de sor­tida va ser un premi a la com­ba­ti­vi­tat de Pas­tor Mal­do­nado al volant del Willi­ams. Després va arri­bar la notícia de la pena­lit­zació de Hamil­ton, que havia cele­brat la que hau­ria estat la seva ter­cera posició pre­fe­rent d'aquest any i la 150a de McLa­ren i Mal­do­nado i Willi­ams van obte­nir un valor afe­git al seu resul­tat. L'ante­rior pole d'un Willi­ams l'havia fet Nico Hülken­berg, l'any 2010 al Gran Premi del Bra­sil. La severa pena­lit­zació de Hamil­ton també va bene­fi­ciar Fer­nando Alonso, que de ben segur no s'hau­ria ima­gi­nat començar aquest gran premi sor­tint des de la pri­mera fila. La riva­li­tat entre Mal­do­nado i Alonso pot fer sal­tar espur­nes en la sor­tida i la fre­nada del pri­mer revolt. Pedro Martínez de la Rosa s'havia plan­te­jat com a objec­tiu rodar per sota dels 1:28 i ho va acon­se­guir en dues oca­si­ons. El català va comen­tar que, segons dades de tele­me­tria, la volta per­fecta al volant del seu HRT l'hau­ria fet en 1:27.4, només una dècima per sota del temps que el va situar en la penúltima posició de la gra­e­lla. De la Rosa vol acce­le­rar fort en la sor­tida de la cursa i retar­dar tant com sigui pos­si­ble que els més ràpids li aga­fin volta. Just rere seu sor­tirà Hamil­ton, el seu excom­pany de McLa­ren.

Només cal veure la foto de dalt per fer-se la idea que la pri­mera fila de sor­tida va ser un premi a la com­ba­ti­vi­tat de Pas­tor Mal­do­nado al volant del Willi­ams. Després va arri­bar la notícia de la pena­lit­zació de Hamil­ton, que havia cele­brat la que hau­ria estat la seva ter­cera posició pre­fe­rent d'aquest any i la 150a de McLa­ren i Mal­do­nado i Willi­ams van obte­nir un valor afe­git al seu resul­tat. L'ante­rior pole d'un Willi­ams l'havia fet Nico Hülken­berg, l'any 2010 al Gran Premi del Bra­sil. La severa pena­lit­zació de Hamil­ton també va bene­fi­ciar Fer­nando Alonso, que de ben segur no s'hau­ria ima­gi­nat començar aquest gran premi sor­tint des de la pri­mera fila. La riva­li­tat entre Mal­do­nado i Alonso pot fer sal­tar espur­nes en la sor­tida i la fre­nada del pri­mer revolt. Pedro Martínez de la Rosa s'havia plan­te­jat com a objec­tiu rodar per sota dels 1:28 i ho va acon­se­guir en dues oca­si­ons. El català va comen­tar que, segons dades de tele­me­tria, la volta per­fecta al volant del seu HRT l'hau­ria fet en 1:27.4, només una dècima per sota del temps que el va situar en la penúltima posició de la gra­e­lla. De la Rosa vol acce­le­rar fort en la sor­tida de la cursa i retar­dar tant com sigui pos­si­ble que els més ràpids li aga­fin volta. Just rere seu sor­tirà Hamil­ton, el seu excom­pany de McLa­ren.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)