Ral·lis

Ogier controla Loeb

Ral·li de Suècia. El Volkswagen és el millor cotxe sobre la neu i el francès es mostra imbatible, sense donar opció al pluricampió alsacià

No hi ha duel entre els dos Sébas­tien a Suècia: Ogier té la cursa con­tro­lada i, tot i que va afir­mar que ja no era “el moment d'anar a totes”, va mar­car el millor temps en qua­tre dels sis trams llargs de la jor­nada –també es van fer dues pas­sa­des en un curt tram de menys de dos quilòmetres–. “El cotxe va per­fecte i és tot un plaer pilo­tar-lo”, va expli­car el pilot de Volkswa­gen. “Es més ràpid i prou; el seu cotxe sem­bla molt bo”, va reconèixer el cap de files de Citroën. Amb tot, l'alsacià va acon­se­guir esca­po­lir-se de Lat­vala i Ost­berg, i refer­mar-se en la segona posició. “Estic cor­rent al meu límit”, va sos­te­nir Loeb, que va mar­car tres escratxs (un, empa­tat amb Ogier). Rere seu, el noruec de Ford i el fin­landès de Volkswa­gen llui­ta­ran avui pel ter­cer esglaó del podi i el títol honorífic de millor pilot escan­di­nau de la cursa. És clar que aquesta menció pot­ser hau­ria de ser per al jove suec de 22 anys Pon­tus Tide­mand, que ve de la WRC Aca­demy i va tren­car el motor en el pri­mer tram d'ahir, quan era sisè en el seu pri­mer ral·li amb un Ford Fiesta WRC.

1r Ogier-Ingrassia (VW Polo)
2h18:22.8
2n Loeb-Elena (Citroën DS3)
a 26.9
3r Ostberg-Andersson (Ford)
a 57.7
4t Latvala-Anttila (VW Polo)
a 1:03.8
5è Novikov-Minor (Ford)
a 1:43.5
6è Neuville-Gilsoul (Ford)
a 3:16.2
7è Hänninen-Tuominen (Ford)
a 4:10.5
25è Triviño-Haro (Mitsubishi)
a 35:39.8
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.