Ral·lis

Sense Loeb, comença la nova era del mundial

Ral·lis. La lluita per la victòria a Mèxic es jugarà amb l'alsacià com a espectador

Amb dues superes­pe­ci­als cur­tes, aquesta mati­nada (hora cata­lana) haurà començat el ral·li de Mèxic, ter­cera prova del WRC d'enguany i pri­mera sobre terra després de la neu i el gel de Mon­te­carlo i Suècia. Però el veri­ta­ble fet dife­ren­cial del ral·li serà l'absència de Sébas­tien Loeb, que dóna així el tret de sor­tida a la nova era del cam­pi­o­nat. La trans­cendència del moment la demos­tra el fet que l'alsacià ha gua­nyat les sis últi­mes edi­ci­ons del ral·li mexicà.

La cursa per la suc­cessió l'encapçalen els Citroën de Mikko Hir­vo­nen i Dani Sordo. El pri­mer neces­sita redreçar la tem­po­rada després d'un fluix inici; el segon busca la seva pri­mera victòria al WRC, que vol acon­se­guir aquest any de totes totes.

Se les hau­ran amb els VW Polo, que a Mèxic viu­ran tota una prova de foc. Sébas­tien Ogier va vèncer a Suècia i és el líder del mun­dial, però les duríssi­mes pis­tes de terra, a més de 2.600 metres d'alti­tud, posa­ran a prova la fia­bi­li­tat del cotxe.

Els out­si­ders seran els Ford Fiesta de Mads Ost­berg i Iev­gueni Novikov, men­tre que cal fes esment del debut del pilot local Benito Guerra, vigent campió mun­dial de pro­ducció, amb un Citroën WRC.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)