Ral·lis

Ogier, amb l'ai al cor

Ral·li de Mèxic. El francès de VW encapçala la prova amb autoritat, però l'abandonament del seu company, Latvala, té l'equip amoïnat

Sébastien Ogier domina el ral·li de Mèxic amb mig minut d'avantatge sobre el Ford de Mads Ostberg, a falta de dues superespecials per al final de la segona etapa (que s'havien de disputar la matinada passada, hora catalana).

Amb sis escratxs en onze trams, el francès està content, “perquè no teníem la millor posició de sortida”, però Volkswagen no les té totes, ja que la duresa de les pedregoses pistes mexicanes ha fet palès que la fiabilitat del nou Polo R encara no està prou provada. En efecte, la cursa del segon pilot de l'equip alemany, Jari-Matti Latvala, va durar tot just 500 metres, els que va trigar el finlandès a topar amb una roca i trencar un braç de la suspensió, en el primer tram llarg de la prova.

Arran d'això, VW va constatar que la peça no era prou resistent. L'hauran de reforçar, però de moment no poden fer res més que canviar-la en cada assistència al Polo supervivent.

L'altre maldecap de VW és Ostberg (autor de quatre escratxs), el rival més perillós d'Ogier. Gairebé l'únic, de fet.

1r Ogier-Ingrassia (VW Polo)
1h54:33.7
2n Ostberg-Andersson (Ford)
a 29.4
3r Hirvonen-Lehtinen (Citroën)
a 37.3
4t Neuville-Gilsoul (Ford)
a 1:01.7
5è Sordo-Del Barrio (Citroën)
a 2:35.0
6è Al-Attiyah-Bernacch. (Ford)
a 3:15.6
7è Block-Gesolmino (Ford)
a 4:38.2
8è Guerra-Rozada (Citroën)
a 5:56.6
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)