Peu al ferro en un recorregut renovat
Motor. El ral·li més ràpid del WRC té un 75% de trams nous
El ral·li de Polònia arriba aquest any a la 72a edició, però només havia format part del WRC dos cops (el 1973 i el 2009) abans de tornar-hi l'any passat, en substitució del també històric Acròpolis. Els trams grecs tenien una merescuda fama de trencadors; les pistes poloneses, en canvi, destaquen per la rapidesa, amb mitjanes que voregen els 140 km/h. L'any passat, però, la prova va ser criticada per la feixuga incursió a la veïna Lituània, i aquest any un 75% dels trams són nous, en un recorregut més compacte. Caldrà seguir de prop Hayden Paddon (Hyundai) –segon a Sardenya– i Andreas Mikkelsen, que acaba de renovar amb Volkswagen i l'any passat va lluitar de tu a tu a Polònia amb el seu company Sébastien Ogier. I, és clar, l'ídol local Robert Kubica (Ford), principal artífex del retorn de Polònia al WRC.