Opinió

notes al marge

Un pas endavant en el moment precís

L'Espanyol té un grup humà molt jove, massa i tot per alguns. La joventut, com tot en la vida, és una arma de doble tall, dosificada i a petits glops és un estímul que suma en el col·lectiu. En el cas dels futbolistes de l'Espanyol, aquests adolescents necessiten referents per no carregar amb una responsabilitat feixuga que no els pertoca en els seus primers passos com a professionals. Diumenge era el moment que s'aixequés la veu de l'experiència, i Sergio García es va erigir, amb les aturades de Cristian, en el far necessari. Demà podria ser el torn de Verdú, Pandiani i Javi Márquez, perquè tots ells són els que han d'estirar del carro. Sergio ho va fer en el moment precís, demostrant que els veterans no s'amagaran.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció