Opinió

MÉS QUE UN CLUB

Per sort no va venir Fàbregas

Cesc Fàbregas està demostrant, lesió al marge, que ha estat un extraordinari fitxatge. Ara bé, veient l'espectacular rendiment que va oferir Javier Mascherano el passat curs i també en l'inici de l'actual, podem pensar que la directiva de l'Arsenal va fer un favor al Barça negant la marxa del d'Arenys l'estiu de 2010. Bàsicament perquè com que Cesc no va arribar, els tècnics van decidir reforçar el mig del camp amb Mascherano i ara el Barça pot comptar amb dos extraordinaris futbolistes. L'argentí, tot i ser el capità de la selecció argentina, va mostrar la seva modèstia des del primer dia i amb treball i intel·ligència s'ha convertit en un dels pilars del Barça de Guardiola i en un dels millors centrals del món.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció