Opinió

Només queda un any

Aquest 2014, Simeone no ha estat millor entrenador que Guardiola i que Mourinho, almenys per fites assolides?

1 Una bona notícia: s'ha aca­bat el des­as­tre aquest de la Pilota d'Or. Una mala notícia: només fal­ten 51 set­ma­nes perquè se n'entre­gui una altra. No us sem­bla esgo­ta­dor aquest tema?

2 No és el pit­jor exem­ple del tre­ball en equip aquest premi, col·locat a l'extrem de l'indi­vi­du­a­lisme, en què és més impor­tant el sin­gu­lar que el plu­ral?

3 Com a exem­ple cab­dal, com és pos­si­ble que un equip com l'Atlético de Madrid, que ha gua­nyat una de les lli­gues més impor­tants del món (l'espa­nyola) i que ha que­dat sub­campió d'Europa, no tin­gui cap fut­bo­lista entre els onze millors de l'any?

4 Quan ho pre­gun­tes, els ente­sos res­po­nen: és que juguen com un bloc i és difícil des­ta­car-ne un en un premi indi­vi­dual. Doncs és un drama. No hi havia cap juga­dor colc­ho­nero per situar? I aquest 2014, El Cholo Sime­one no ha estat millor entre­na­dor que Guar­di­ola i que Mou­rinho, almenys per fites acon­se­gui­des?

5 No us va sem­blar que quan Thi­erry Henry va lle­gir el nom de Cris­ti­ano Ronaldo com a gua­nya­dor de la Pilota d'Or ho va fer amb una des­gana evi­dent?

6 Lle­geixo en un diari de Madrid: “Mal per­dre de Manuel Neuer. El por­ter del Bayern no va feli­ci­tar Cris­ti­ano Ronaldo.” No és molt pit­jor que Ronaldo no assistís, fa dos anys, a la gala de Zuric quan se sabia que el gua­nya­ria Messi?

7 Par­lant de Cris­ti­ano Ronaldo. No cal­dria uns mínims d'edu­cació en la reco­llida d'un premi en comp­tes de car­dar un crit al final? Només cal veure l'ensurt que va patir la pre­sen­ta­dora... No va ser un ridícul colos­sal?

8 Que l'orga­nit­zació del mun­dial de Qatar d'hand­bol con­tracti espec­ta­dors espa­nyols, els pagui el viatge i l'estada de vint dies a Doha perquè ani­min l'afició local no és d'una ridi­cu­lesa que con­firma que els diners com­pren, fins i tot, els colors dels afi­ci­o­nats?

9 L'informe que van expli­car Jordi Borda i Xavi Cam­pos a Cata­lu­nya Ràdio (en què s'afirma que Adi­das aju­da­ria Messi si volgués mar­xar al Chel­sea) no només és veri­tat, sinó que, a més, con­firma un gran mal de les grans mar­ques espor­ti­ves: la no iden­ti­fi­cació d'un espor­tista d'elit amb la seva marca. Sabíeu que hi ha una enquesta interna a Adi­das que afirma que una majo­ria immensa de segui­dors de l'esport pen­sen que Leo Messi és de Nike?

10 L'anada del Barça-Atlético de Madrid dels quarts de final de la copa del Rei, al Camp Nou, a les deu de la nit; l'anada de l'Espa­nyol-Sevi­lla, a Cor­nellà-el Prat, a les deu de la nit; la tor­nada d'aquesta eli­mi­natòria, al Sánchez Pizjuán, a les deu de la nit... Algú té una trom­peta i un embut?

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)