Seleccions

El futbol sala es consolida com una selecció puntera tot i la divisió federativa

Són el camí a seguir

La selecció femenina es va convertir l'any 2004 en la primera selecció catalana d'esports d'equip a guanyar un campionat internacional de categoria absoluta

El futbol sala a Catalunya està dividit entre la Federació Catalana de Futbol Sala (FCFS) i la Federació Catalana de Futbol (FCF)

Catalunya va guanyar Espanya l'any 2007

Estan reco­ne­guts inter­na­ci­o­nal­ment i són l'enveja de mol­tes selec­ci­ons cata­la­nes que llui­ten i aspi­ren a poder com­pe­tir amb ofi­ci­a­li­tat en cam­pi­o­nats inter­na­ci­o­nals algun dia. Són les selec­ci­ons cata­la­nes de fut­bol sala (Fut­sal), que des del 2004 com...

1983
Neix
la Federació Catalana de Futbol Sala (FCFS).
2003
La FCFS
és inscrita de manera definitiva en el registre d'entitats esportives de la Generalitat de Catalunya, en compliment de la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) de l'any 1991.
2007
Any històric,
ja que és el primer cop en la història del futbol sala que s'enfrontaven Catalunya i Espanya. La cosa no podia anar millor: victòria per al conjunt català per 5-3.
La última selecció masculina:
Víctor López, Toni Téllez, Isaac Moreno, Marc Sinyol, Sergi Bermúdez, Gabri Fargas, Javi Martínez, Carlos Asensio, Marc Paredes i Jordi Martín. Entrenador: Juan Antonio Fernández.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.