Informació, opinió i anàlisi
Franja TV3
06.00
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 30'
06.30
TN matí
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 115'
08.25
Els matins
Al primer programa de la setmana, l'endemà del 8-M, s'entrevista la rectora de la Universitat Rovira i Virgili, María José Figueras, la jutge i exconsellera de Treball, Mar Serna, i la directora del Servei d'Anestesiologia de l'Hospital de Sant Pau, Vicky Moral, per conèixer els seus punts de vista sobre la situació de les dones en els àmbits on exerceixen: la universitat, la justícia i la sanitat. A més, la corresponsal de TV3 a Beirut, Txell Feixas, presenta el llibre que acaba de publicar, Dones valentes, sobre dones que no s'han sotmès i estan canviant la història del Pròxim Orient. I la periodista mexicana refugiada a Barcelona Patricia Mayorga explica per què va haver de fugir de casa seva, a Chihuahua. Més tard, el periodista britànic John Carlin aporta la seva visió a la situació enrevessada que viu el FC Barcelona. Finalment, a la tertúlia esportiva, una entrenadora de futbol masculí i dues àrbitres, una de bàsquet i una de futbol, expliquen la seva experiència en les lligues masculines.
Altres
Durada: 205'
11.50
Planta baixa
Magazín d'actualitat social i política, amb reporters al carrer, moltes connexions, sense tertúlies i amb públic al plató.
Altres
Durada: 125'
13.55
Telenotícies comarques
Espai dedicat a la informació d'actualitat local.
Informatius
Durada: 35'
14.30
Telenotícies migdia
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 70'
15.40
Cuines
Nuggets de pollastre
El cuiner Marc Ribas és l'encarregat d'entrar cada dia a casa de la gent amb l'objectiu de contagiar-los la seva passió per la cuina.
Altres
Durada: 15'
15.55
Com si fos ahir
L'Andreu es desfoga amb l'Eva i li vomita tota la ràbia que sent contra la Mercè per haver-li transmès el VIH, però a l'ONG li fan veure que és un error culpabilitzar els altres. A més, sense pretendre-ho, l'Andreu posa la por al cos a l'Eva, que pren consciència que mai s'ha fet la prova del VIH. L'Ismael, per altra banda, es disculpa amb el seu pare, però el Litus és incapaç de perdonar-lo i la situació es va fent més i més tensa. Paral·lelament, el Jordi explica al Quim que se'n va anar al llit amb la Xesca, i la Cati i el Quim, dolguts i molt emprenyats, demanen explicacions a la noia. Mentrestant, la Gemma ha de passar el cap de setmana a Astúries per assistir a una reunió important, cosa que no fa cap gràcia a l'Eudald.
Sèries
Durada: 40'
16.35
Tot es mou
Magazín d'entreteniment que no perd de vista l'actualitat. Un programa fresc i proper, en què els presentadors s'acosten d'una manera informal i distesa als esdeveniments del dia a dia.
Altres
Durada: 220'
20.15
Està passant
Informatiu satíric que analitza les claus de l'actualitat del dia i en busca la part divertida.
Altres
Durada: 45'
21.00
Telenotícies vespre
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 60'
22.00
Crims
Mataiaies
El juny del 2006 la ciutat de Barcelona es va convertir en el tauler de joc d'una insòlita partida: més de dos-cents Mossos enfrontats a una ombra de la qual només en tenien una imatge borrosa. Una dona, ni gaire alta, ni gaire baixa, ni gaire gran, ni gaire jove, havia començat a assaltar dones grans als seus domicilis. La pressió per als Mossos, que només feia un any que havien assolit les competències a la capital catalana, era màxima. A més, els casos de violència arribaven cada vegada amb més freqüència i cada dia que passava podia ser escanyada una altra dona en qualsevol punt de la ciutat.
Documentals
Durada: 60'
23.00
Els dies clau
13 de març del 2004: Pásalo i les manifestacions contra el PP després dels atemptats d'Atocha
Aquell dia una persona anònima, indignada pel tractament que el govern del PP va fer de la investigació de l'atemptat d'Atocha, va escriure un missatge de mòbil que va fer decantar unes eleccions generals, i això va ser possible perquè la tecnologia mòbil començava a ser imprescindible en les nostres vides. Després vindrien les xarxes socials, les primaveres àrabs i el nou concepte de privacitat. En aquest capítol es parla de com han canviat les nostres vides i tot el món a partir de la irrupció de les noves tecnologies.
Documentals
Durada: 30'
23.30
The Last Kingdom
L'Uhtred i companyia es dirigeixen cap a Eoforwic per ordre del rei Alfred de Wessex per demanar al rei Guthred homes per conquerir Dunholm. Però de camí paren al Loidis, on els espera la Brida, que ha reclutat una cinquantena de danesos per defensar la seva causa i ajudar-los a venjar la mort del Ragnar i la seva família a mans del Kjartan el Cruel i el seu fill Sven el Borni.
Sèries
Durada: 60'
00.30
Més 324
Espai de debat on es confronten diferents punts de vista sobre temes d'actualitat de Catalunya i del món.
Altres
Durada: 95'
02.05
Gran reserva
Xou. Això és massa
Espai que ofereix una selecció dels millors programes de la història de la cadena.
Altres
Durada: 45'
02.50
Ritmes a l'estudi
Triphassic.
Espai musical on es poden veure bandes catalanes gravant en un estudi el seu repertori. Des de jazz contemporani fins a pop, funk i tot un ventall de gèneres i subgèneres tan ampli com músics hi han participat.
Altres
Durada: 60'
03.50
Blues a l'estudi
David Philips.
Espai musical que ofereix l'actualitat del panorama del blues i les seves variants a Catalunya.
Altres
Durada: 60'
04.50
Jazz a l'estudi
CSM & Chicuelo.
Espai musical que ofereix l'actualitat del panorama del jazz i les seves variants a Catalunya.
Altres
Durada: 60'
05.50
Videoclips catalans
Selecció de vídeos musicals d'artistes catalans.
Altres
Durada: 10'