Més hoquei

HOQUEI PATINS

Comiat a Natxo Vigueras.

Els familiars, amics i companys van acomiadar ahir al tanatori de Sabadell Natxo Vigueras, que va morir el cap de setmana. Sempre va estar vinculat a l’hoquei sobre patins. Com a jugador va destacar en les categories júnior i sènior del PHC Sant Cugat i va fundar l’equip de veterans de Valldoreix. De tarannà emprenedor i creatiu ha estat, conjuntament amb el seu pare (Josep Vigueras), l’ànima de la marca Reno, un referent de l’hoquei sobre patins mundial.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció